poniedziałek, 18 grudnia 2017

"Jak pomaga Europa? Innowacyjne praktyki pomocy w wybranych krajach Europy" UMK

12 grudnia 2017 r. na Wydziale Nauk Pedagogicznych UMK w Toruniu odbyła się konferencja studencka w ramach przedmiotu projekt socjalny pt. "Jak pomaga Europa? Innowacyjne praktyki pomocy w wybranych krajach Europy". 

Spotkanie zorganizowane zostało przez studentów II roku pracy socjalnej przy współpracy z organizacją studencką ESN i pod przewodnictwem dr Jarosława Przeperskiego (Centrum Badań nad Rodziną UMK). Ja – Karolina Kramkowska, miałam przyjemność tłumaczyć gości.

Podczas konferencji studenci z Rumunii, Bułgarii, Francji i Turcji biorący udział  w programie Erasmus przedstawiali kwestie pieczy zastępczej w Rumunii, nieletnich emigrantów we Francji, małżeństw kobiet nieletnich w Turcji i oraz postrzegania pracownika socjalnego w Bułgarii. Spotkanie cieszyło się dużym zainteresowaniem studentów i przybliżało problemy, z którymi polscy pracownicy socjalnie nie mierzą się na co dzień w taki sposób, jak dzieje się to w innych częściach Europy.






1 komentarz:

  1. Hej. Jestem seniorem i wszystkim opiekunom polecam Pomoce Dla Seniora. Syn kupił mi parę przedmiotów stamtąd i jestem bardzo zadowolony, polecam je każdej osobie starszej.

    OdpowiedzUsuń